خرمآبادی، ط.، و پوراعتماد، ح. (1388)، بررسی مقایسۀ بین استرس والدگری مادران کودکان مبتلا به اُتیسم و مادران کودکان بهنجار. خانوادهپژوهی، 19، 387-399.
ریاحی، ف.، خواجهالدین، ن.، و ایزدی، م. (1392). بررسی تأثیر آموزش مدیریت خلق منفی بر سلامت روان و افسردگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اُتیسم. جنتاشاپیر، 4(2)، 91-99.
رضایی دهنوی، ص. (1394). استیگما (داغ اجتماعی) در مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم. تعلیم و تربیت استثنایی، 7، 135-137.
رضایی دهنوی، ص.، جعفری، م.، نوری، ا.، و فرامرزی، س. (1388). بررسی پدیدۀ استیگما در مادران دارای کودک با نشانگان داون: رویکردی روانی - اجتماعی. خانوادهپژوهی، 19، 401-415.
سودمند، ن.، و سهرابی، ف. (1394). تأثیر کارتوندرمانی بر بهبود روابط بین فرزندان و والدین با تیپهای شخصیتی A و B. مطالعات روانشناسی بالینی، 20، 55-78.
کاوه، م.، علیزاده، ح.، دلاور، ع.، و برجعلی، ا. (1390). تدوین برنامۀ افزایش تابآوری در برابر استرس و تأثیر آموزش آن بر مؤلفههای کیفیت زندگی والدین دارای کودک کمتوان ذهنی خفیف ایرانی. کودکان استثنایی، 11 (2)، 119-140.
ضمیری، ر. (1384). بررسی رابطه بین نوع زایمان و رابطۀ عاطفی کودک و مادر در دختران مقطع پیشدبستانی مهدکودکهای تحت نظارت سازمان بهزیستی شهرستان مشهد. پایاننامۀ کارشناسی ارشد روانشناسی. دانشگاه آزاد واحد رودهن.
علیپور، م.، و پورمحمدرضای تجریشی، م. (1390). مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزشی نقشۀ مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس و مهارتهای اجتماعی - اقتصادی دانشآموزان کمتوان ذهنی. پژوهشهای روانشناسی، 24، 97-116.
عباسپور، ذ.، امانالهی، ع.، وکریمی، س. (1398). اثر خانوادهگرایی بر خودکمبینی، انگیزش تحصیلی و عزت نفس با میانجیگری رابطۀ مادر - دختر. روانشناسی فرهنگی، 2.
نریمانی، م.، آقامحمدیان شعرباف، ح.، و رجبی، س. (1386). مقایسۀ سلامت روانی مادران کودکان استثنایی با سلامت روانی مادران کودکان عادی. اصول بهداشت روانی، 9، 33-34.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fifth Edition. Washington, DC: American Psychiatric Association.
Bäckman, L., Jones, S., Berger, A. K., Laukka, E. J., & Small, B. (2004). Multiple cognitive deficits during the transition to Alzheimer’s disease. Journal of Internal Medicine, 256(3), 195-204.
Benson, T., Akella, A., & Maltz, D. A. (2010). Network traffic characteristics of data centers in the wild. Proceedings of the 10th ACM SIGCOMM. Conference on Internet Measurement (pp. 267-280). ACM.
Bernier, R., Mao, A., & Yen, J. (2010). Psychopathology, families, and culture: autism. Child and Adolescent Psychiatric Clinics of North America, 19 (4), 855-867.
Bontinck, C., Warreyn, P., Meirsschaut, M., & Roeyers, H. (2018). Parent–Child Interaction in Children with Autism Spectrum Disorder and Their Siblings: Choosing a Coding Strategy. Journal of Child and Family Studies, 27(1), 91-102.
Burgess, T., Rassafiani, M., & Copley, J. (2008). Factors associated with the acquisition of expertise in upper limb hypertonicity management. British Journal of Occupational Therapy, 71(8), 329-338.
Coin-Bariou, S. (2005). Facial expressiveness in patients with schizophrenia compared to depressed patients and non-patient comparison subjects. American Journal of Psychiatry, 162(1), 92-101.
Dyson, L. L., Hett, G., & Blair, K. (2003). The effect of neighborhood poverty on school achievement and behavior: A study of children in a low-income neighborhood school in Canada. Connections, 3, 191-199.
Fox, R. A., Keller, K. M., Grede, P. L., & Bartosz, A. M. (2007). A mental health clinic for toddlers with developmental delays and behavior problems. Research in Developmental Disabilities, 28(2), 119-129.
Gau, S. S., Chou, M., Chiang, H., Lee, J., Wong, C., Chou, Chou, W., & Wu, Y. (2012). Parental adjustment, marital relationship, and family function in families of children with autism. Research in Autism Spectrum Disorders, 6(1), 263–270.
Goffman, E. (1963). Stigma: Notes on the Management of Spoiled Identity. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, Inc.
Gofman, M. I. (2008). Efficient Policy Analysis for Administrative Role Based Access Control. State University of New York at Binghamton.
Green, S. E. (2007). Components of perceived stigma and perceptions of well-being among university students with and without disability experience. Health Sociology Review, 16(3-4), 328-340.
Hayes, L., Matthews, J., Copley, A., & Welsh, D. (2007). A randomized controlled trial of a mother–infant or toddler parenting program: Demonstrating effectiveness in practice. Journal of pediatric psychology, 33(5), 473-486.
Herbert, M. R. (2010). Contributions of the environment and environmentally vulnerable physiology to autism spectrum disorders. Current opinion in neurology, 23(2), 103-110.
Jasmin, E.,
Couture, M.,
McKinley, P.,
Reid, G.,
Fombonne, E., &
Gisel, E. (2009). Sensori-motor and daily living skills of preschool children with autism spectrum disorders.
Journal of Autism and Developmental Disorder, 39(2), 231-241.
Jones, G. T. (2005). Bridging the physical-mental gap: An empirical look at the impact of mental illness stigma on ADA outcomes. Tenn. L. Rev., 73, 47-57.
Koegel, L., Matos-Freden, R., Lang, R., & Koegel, R. (2012). Interventions for children with autism spectrum disorders in inclusive school settings. Cognitive and Behavioral Practice, 19(3), 401-412
Lam, K. S., Aman, M. G., & Arnold, L. E. (2006). Neurochemical correlates of autistic disorder: a review of the literature. Research in Developmental Disabilities, 27(3), 254-289.
Neff, K. D., & Faso, D. J. (2015). Self-compassion and well-being in parents of children with autism. Mindfulness, 6(4), 938-947.
Peteers, J. (2008). The Construction of a New Profession: A European Perspective on Professionalism in Early Childhood Education and Care. Amsterdam: SWP publishing.
Pisula, W. (2003). The Roman high-and low-avoidance rats respond differently to novelty in a familiarized environment. Behavioural Processes, 63(2), 63-72.
Pisula, W. (2012). High mobility, air stable, organic single crystal transistors of an n‐type diperylene bisimide. Advanced Materials, 24(19), 2626-2630.
Samson, A. C., Phillips, J. M., Parker, K. J., Shah, S., Gross, J. J., & Hardan, A. Y. (2014). Emotion dysregulation and the core features of autism spectrum disorder. Journal of Autism and Developmental Disorders, 44(7), 1766-1772.